Velg land:

DanmarkDanmark
SverigeSverige
SuomiSuomi
DanmarkDanmark
SverigeSverige
SuomiSuomi
Myori Nordic AB

Velg land:

DanmarkDanmark
SverigeSverige
SuomiSuomi
DanmarkDanmark
SverigeSverige
SuomiSuomi
Myori Nordic AB

Kjøpsvilkår

Velkommen til Myori Nordic AB, et svensk firma etablert i 2004 med lager i Gøteborg og kontor i Malmø. Hos oss finner du spennende, unike og smarte produkter av høyeste kvalitet.

Med Vennlig Hilsen 

Filip Gahnstrøm, Daglig leder, Myori Nordic AB

Dine fordelaktige vilkår

Vårt mål er at du alltid skal være fornøyd. Her får du vite alt om hvordan det fungerer når du handler hos myori.no. Du har alltid 30-dagers åpent kjøp. Alle varer varer fra myori.no er testet og godkjent for bruk i Norge.

Ordrehåndtering / Din bestilling

Ordren din pakkes og forlater vanligvis lageret vårt innen 24 timer, Bestillinger som legges før kl 12 forlater lageret samme dag. Vi ber om forståelse ved uforutsette hendelser eller ekstra intensive perioder som før jul eller ved store kampanjer.

Betalingsmåte – Du kan betale med kredittkort. Visa, Mastercard og American Express. Myori tilbyr også faktura og delbetaling i samarbeid med Avarda:

Faktura – Fakturaen din sendes per mail når pakken har forlatt lageret. Fakturaadresse og leveringsadresse må alltid være den samme når du velger å betale med faktura. Det følger en følgeseddel med varene dine.

Kundeservice – Myori Kundeservice hjelper deg! Du er alltid velkommen til å sende oss e-post på help-no@myori.se hvis du har spørsmål eller funderinger, vi svarer deg innen 48 timer.

Forsendelser

Leveringstid

Tiden som oppgis er antall virkedager vi beregner før pakken forlater Myori lager. Fraktselskapets leveringstid (som regel 2 – 3 virkedager) kommer i tillegg. Leveringstiden på vår hjemmeside er et estimat, og vi kan ikke garantere at varene sendes innen oppgitte antall virkedager, da uforutsette forsinkelser kan oppstå. Ved eventuelle forsinkelser vil Myori, om mulig, informere om ny beregnet leveringstid. Myori sender pakker med Bring. Du har rett til å heve kjøpet ved eventuell leveringsforsinkelse. Da gjelder en tilbakebetalingsfrist på 14 dager fra vi mottar varsel om å heve kjøpet.

Ordrebekreftelse – Så fort vi mottar ordren din, får du beskjed på skjermen med ditt ordrenummer og totale beløpet for kjøpet.

Leveringskostnader – Eventuelle leveringskostnader for din ordre vil fremgå i kassen og på ordrebekreftelsen.

Moms – Alle priser på Myori inkluderer norsk moms. Derfor er prisen du ser, den prisen du betaler.

Uavhentet pakke 

Hvis du ikke henter ut pakken innen tidsfristen, vil pakken automatisk sendes i retur til oss. Ved uavhentet pakke vil du belastes en avgift på kr 199,- for å dekke returfrakt, samt håndterings- og ekspedisjonskostnader.

30 dagers åpent kjøp 

Prøv varen i ditt eget hjem før du bestemmer deg for å kjøpe. Søknad om å returnere varen må sendes Myori innen 30 dager fra mottakelse av varen. Det gjør du enklest ved å ringe kundetjenesten. Deretter må vi ha varen i hende innen 14 dager. Returneres varen pga feil eller mangler vil selvsagt Myori dekke returporto. Angrer du kjøpet, står du selv for returporto på kr 100,-

Returer 

Kontakt oss innen 30 dager etter mottagelse, dersom du vil returnere en vare, slik at vi kan sende deg en returadresseetikett. Dette sikrer håndteringen av din retur. Sender du den på egenhånd, er det du som kunde som er ansvarlig for varene til de når Myori. Defekte produkter skal alltid returneres i samme stand de ble tatt imot, se reklamasjon. Kontakt kundetjenesten på e-post: help-no@myori.se når du har spørsmål om noe du vil returnere. For øyeblikket er returkostnaden kr 100,- pr pakke når du bruker vår returadresseetikett. Kostnaden for din retur kommer separat på faktura når returen er håndtert hos oss. En eventuell kostnad for verditap vil debiteres deg dersom du har brukt varen mer enn hva som anses nødvendig for å teste varens funksjon og egenskaper.

Returadresse er:  

MYORI NORDIC AB

Mediavägen 4 

SE-438 91 LANDVETTER 

Sweden

Angrerett 

Som privatperson har du i ifølge kjøpsloven 14 dagers åpent kjøp (angrefrist). Myori tilbyr deg totalt 30-dagers åpent kjøp som en ekstra service. Prøv varen hjemme – dersom du ikke vil beholde varen, kan du returnere den innen 30 dager. Om du vil benytte din angrerett kan du bruke returseddelen/angrerettskjemaet du finner i pakken. Varen skal være intakt og skal tilbakesendes i sin originalemballasje med alle bestanddelene til produktet, inkludert alle håndbøker. Om den returnerte varen f.eks savner en manual, eller sin originalemballasje, vil du belastes et ekstra beløp for å dekke verditapet på varen. Vi betaler pengene tilbake til deg 14 dager etter du har gjort oss oppmerksomme på at du ønsker å returnere en vare til oss.

Reklamasjon 

Myori følger kjøpslovens reklamasjonsrett som innebærer at du har 2 års reklamasjonsrett fra du mottar varen. Dette forutsetter at alle instruksjoner for bruk følges og at produktene behandles med normal forsiktighet. Ved reklamasjon ber vi deg kontakte kundetjenesten som kan hjelpe deg. Skulle du få en skadd vare, vennligst kontakt oss og beskriv detaljert hva feilen går ut på. Du kommer da å bli bedt om å sende bilder på e-post av skaden/defekt vare, der feilen tydelig kommer frem. Vi sender deg så en forhåndsbetalt returadresseetikett. Dersom vi ikke mottar varen og du ikke kan oppvise kvittering eller vise sporingsnummer kan vi kan holde tilbake betalingen. Vær derfor sikker på at du sender tilbake din vare til Myori med sporingsmuligheter. Det er du som kunde som er ansvarlig for at varen kommer fram til oss. Dersom du sender en vare i retur til oss uten å først ta kontakt, gjelder tilbakebetalingsfristen på 14 dager fra vi mottar returen. Når vi har mottatt den reklamerte varen undersøkes feilen. Ved spørsmål angående returer ber vi deg vennligst kontakte kundetjenesten på telefon: 815 000 95 eller e-post help-no@myori.se. Ved en eventuell tvist kan du gå videre med din klage på EU:s fellesside for tvisteløsning som prøver tvister som har oppstått ved grenseoverskridende netthandel. Ved nationell tvist har vi som praksis å følge Forbrukerklageutvalgets avgjørelser.

Etterbetaling 

Returportoen (uansett reklamasjonsmåte) etterbetales bare når Myori kan holdes ansvarlig for feilen. Du får naturligvis tilbake pengene for produktet/produktene. Når vi har mottatt returen på Myori returlager, tilbakebetaler vi beløpet til din bank eller til din konto hos kredittselskapet. Beløpet refunderes til betalingskortet du brukte da du gjorde kjøpet. Hvis du har betalt direkte via faktura, vil beløpet bli satt inn på det oppgitte kontonummeret eller sendes på en utbetalingsanvisning. Avhengig av når kredittkortselskapet fakturerer, kan det ta litt tid før du får pengene. Fra datoen vi har registrert returen må du regne med at det kan ta 14 dager før tilbakebetalingen er gjennomført

Håntering av personopplysninger  

Myori verner om din personlige integritet og etterstreber alltid et høyt nivå av datasikkerhet (vi vil f.eks aldri dele eller selge dine personlige opplysninger til andre selskap). Dine personopplysninger samles inn av Myori for å kunne gi deg den beste kundeservice, håndtere bestillinger/kjøp, samt å gjennomføre events eller konkurranser.

Dette er hvorfor vi trenger dine personopplysninger:

  • For å fullføre kjøpsavtalen. Innsamling av personopplysninger kreves for at vi skal kunne oppfylle våre forpliktelser i henhold til kjøpsavtalen. Hvis informasjonen ikke er oppgitt, kan våre forpliktelser ikke oppfylles, og vi blir derfor tvunget til å avbryte kjøpet. Din informasjon vil bli lagret inntil kjøpet er fullført (inkludert levering og betaling) og for en periode på 36 måneder fremover i tid, for å håndtere eventuelle klager og garantisaker.
  • For å følge loven. Vi i Myori Nordic er opptatt av å oppfylle våre juridiske forpliktelser. Loven krever at personlige opplysninger oppgis ved inngåelse av kjøpsavtale. Hvis informasjonen ikke er oppgitt, kan vår juridiske forpliktelse ikke oppfylles, og vi er derfor tvunget til å nekte deg kjøpet. Dine data lagres 36 måneder etter at kjøpet er fullført.
  • For å kunne gi deg den beste kundeservice. Dine opplysninger er viktige og nødvendige for å kunne yte den beste service til deg som kunde. Opplysningene oppbevares til ærendet er utført (dog ikke lenger enn 36 måneder).
  • For å gjennomføre og håndtere deltakelse i konkurranser og/eller events. For å håndtere deltakelse i konkurranser og på eventer,er det både i vår, og i din interesseå ha korrektepersonopplysninger. Dine opplysninger lagres bare mens eventen/konkurransen pågår.
  • For å kunne håndtere tilbud og fordeler for deg som kunde. Gi deg personlige og generelle tilbud, sende deg nyheter akkurat du er interessert i, gi deg produktanbefalinger, inspirasjon og fordeler. Vi lagrer aldri dine personlige opplysninger lenger enn det som er nødvendig for hvert formål, og vår hensikt er å alltid være åpne og transparente om hvordan vi behandler dine personlige data slik at du alltid kan kjenne deg trygg. Du har alltid rett til å bli slettet fra våre registre hvis du skulle ønske det. Alle personlige opplysninger eies av Myori Nordic AB org. 556649-4208, Box 505, 20125 Malmö. Det er viktig at du har lest og forstår personvernreglene, og føler deg trygg på behandlingen av dine personlige opplysninger. Du er alltid velkommen til å kontakte oss for eventuelle spørsmål

SIKKERHET VED KJØP 

Alle Myori Nordic transaksjoner gjøres kryptert med SSL (Secure Sockets Layer). Myori Nordic samarbeider med Avarda og oppfyller kravene for PCI. Betaling med bankkort skjer i overenstemmelse med norsk lov for betalinger via internett. All kortbetaling skjer med 3D Secure for å øke sikkerheten. Denne prosessen eies av banken din og dersom du skulle oppleve problemer med å gjennomføre verifiseringen av betalingen, blir vi nødt til å henvise deg til din bank. Nå du har gjennomført betalingen din via internett, får du en ordrebekreftelse på epost. Den ber vi deg ta vare på.

Brukeranmeldelser – Alle anmeldelser som presenteres på nettstedet vårt, kommer fra verifiserte kjøpere. Ved hjelp av tjenesten Yotpo sikrer vi at bare personer som faktisk har kjøpt produktet, kan skrive en anmeldelse. På denne måten sikrer vi at anmeldelsene er ekte og representative for kundenes erfaringer. Vi manipulerer eller redigerer aldri anmeldelser.

Tilbud – Alle tilbud på nettstedet vårt er gyldige så lenge lageret rekker, med mindre annet er oppgitt.

Bestilling – Myori tar forbehold om utsolgte varer, prisendringer og eventuelle feil. Vi gjør oppmerksom på at det kan være vanskelig å gjengi farger korrekt på bilder.

Ansvar – For å handle hos Myori Nordic AB må du ha fylt 18 år og være innforstått med de betingelser og villkår som gjelder for handel hos Myori.

Tvist – Ved en tvist kommer Myori Nordic AB til å følge Forbrukerrådets generelle anbefalinger.

Kundeservice – Har du spørsmål eller trenger hjelp, er du alltid velkommen til å sende oss e-post på help-no@myori.se, eller ringe oss på tlf. 815 000 95.

Kjøpsvilkår

Velkommen til Myori Nordic AB, et svensk firma etablert i 2004 med lager i Gøteborg og kontor i Malmø. Hos oss finner du spennende, unike og smarte produkter av høyeste kvalitet.

Med Vennlig Hilsen 

Filip Gahnstrøm, Daglig leder, Myori Nordic AB

Dine fordelaktige vilkår

Vårt mål er at du alltid skal være fornøyd. Her får du vite alt om hvordan det fungerer når du handler hos myori.no. Du har alltid 30-dagers åpent kjøp. Alle varer varer fra myori.no er testet og godkjent for bruk i Norge.

Ordrehåndtering / Din bestilling

Ordren din pakkes og forlater vanligvis lageret vårt innen 24 timer, Bestillinger som legges før kl 12 forlater lageret samme dag. Vi ber om forståelse ved uforutsette hendelser eller ekstra intensive perioder som før jul eller ved store kampanjer.

Betalingsmåte – Du kan betale med kredittkort. Visa, Mastercard og American Express. Myori tilbyr også faktura og delbetaling i samarbeid med Avarda:

Faktura – Fakturaen din sendes per mail når pakken har forlatt lageret. Fakturaadresse og leveringsadresse må alltid være den samme når du velger å betale med faktura. Det følger en følgeseddel med varene dine.

Kundeservice – Myori Kundeservice hjelper deg! Du er alltid velkommen til å sende oss e-post på help-no@myori.se hvis du har spørsmål eller funderinger, vi svarer deg innen 48 timer.

Forsendelser

Leveringstid

Tiden som oppgis er antall virkedager vi beregner før pakken forlater Myori lager. Fraktselskapets leveringstid (som regel 2 – 3 virkedager) kommer i tillegg. Leveringstiden på vår hjemmeside er et estimat, og vi kan ikke garantere at varene sendes innen oppgitte antall virkedager, da uforutsette forsinkelser kan oppstå. Ved eventuelle forsinkelser vil Myori, om mulig, informere om ny beregnet leveringstid. Myori sender pakker med Bring. Du har rett til å heve kjøpet ved eventuell leveringsforsinkelse. Da gjelder en tilbakebetalingsfrist på 14 dager fra vi mottar varsel om å heve kjøpet.

Ordrebekreftelse – Så fort vi mottar ordren din, får du beskjed på skjermen med ditt ordrenummer og totale beløpet for kjøpet.

Leveringskostnader – Eventuelle leveringskostnader for din ordre vil fremgå i kassen og på ordrebekreftelsen.

Moms – Alle priser på Myori inkluderer norsk moms. Derfor er prisen du ser, den prisen du betaler.

Uavhentet pakke 

Hvis du ikke henter ut pakken innen tidsfristen, vil pakken automatisk sendes i retur til oss. Ved uavhentet pakke vil du belastes en avgift på kr 199,- for å dekke returfrakt, samt håndterings- og ekspedisjonskostnader.

30 dagers åpent kjøp 

Prøv varen i ditt eget hjem før du bestemmer deg for å kjøpe. Søknad om å returnere varen må sendes Myori innen 30 dager fra mottakelse av varen. Det gjør du enklest ved å ringe kundetjenesten. Deretter må vi ha varen i hende innen 14 dager. Returneres varen pga feil eller mangler vil selvsagt Myori dekke returporto. Angrer du kjøpet, står du selv for returporto på kr 100,-

Returer 

Kontakt oss innen 30 dager etter mottagelse, dersom du vil returnere en vare, slik at vi kan sende deg en returadresseetikett. Dette sikrer håndteringen av din retur. Sender du den på egenhånd, er det du som kunde som er ansvarlig for varene til de når Myori. Defekte produkter skal alltid returneres i samme stand de ble tatt imot, se reklamasjon. Kontakt kundetjenesten på e-post: help-no@myori.se når du har spørsmål om noe du vil returnere. For øyeblikket er returkostnaden kr 100,- pr pakke når du bruker vår returadresseetikett. Kostnaden for din retur kommer separat på faktura når returen er håndtert hos oss. En eventuell kostnad for verditap vil debiteres deg dersom du har brukt varen mer enn hva som anses nødvendig for å teste varens funksjon og egenskaper.

Returadresse er:  

MYORI NORDIC AB

Mediavägen 4 

SE-438 91 LANDVETTER 

Sweden

Angrerett 

Som privatperson har du i ifølge kjøpsloven 14 dagers åpent kjøp (angrefrist). Myori tilbyr deg totalt 30-dagers åpent kjøp som en ekstra service. Prøv varen hjemme – dersom du ikke vil beholde varen, kan du returnere den innen 30 dager. Om du vil benytte din angrerett kan du bruke returseddelen/angrerettskjemaet du finner i pakken. Varen skal være intakt og skal tilbakesendes i sin originalemballasje med alle bestanddelene til produktet, inkludert alle håndbøker. Om den returnerte varen f.eks savner en manual, eller sin originalemballasje, vil du belastes et ekstra beløp for å dekke verditapet på varen. Vi betaler pengene tilbake til deg 14 dager etter du har gjort oss oppmerksomme på at du ønsker å returnere en vare til oss.

Reklamasjon 

Myori følger kjøpslovens reklamasjonsrett som innebærer at du har 2 års reklamasjonsrett fra du mottar varen. Dette forutsetter at alle instruksjoner for bruk følges og at produktene behandles med normal forsiktighet. Ved reklamasjon ber vi deg kontakte kundetjenesten som kan hjelpe deg. Skulle du få en skadd vare, vennligst kontakt oss og beskriv detaljert hva feilen går ut på. Du kommer da å bli bedt om å sende bilder på e-post av skaden/defekt vare, der feilen tydelig kommer frem. Vi sender deg så en forhåndsbetalt returadresseetikett. Dersom vi ikke mottar varen og du ikke kan oppvise kvittering eller vise sporingsnummer kan vi kan holde tilbake betalingen. Vær derfor sikker på at du sender tilbake din vare til Myori med sporingsmuligheter. Det er du som kunde som er ansvarlig for at varen kommer fram til oss. Dersom du sender en vare i retur til oss uten å først ta kontakt, gjelder tilbakebetalingsfristen på 14 dager fra vi mottar returen. Når vi har mottatt den reklamerte varen undersøkes feilen. Ved spørsmål angående returer ber vi deg vennligst kontakte kundetjenesten på telefon: 815 000 95 eller e-post help-no@myori.se. Ved en eventuell tvist kan du gå videre med din klage på EU:s fellesside for tvisteløsning som prøver tvister som har oppstått ved grenseoverskridende netthandel. Ved nationell tvist har vi som praksis å følge Forbrukerklageutvalgets avgjørelser.

Etterbetaling 

Returportoen (uansett reklamasjonsmåte) etterbetales bare når Myori kan holdes ansvarlig for feilen. Du får naturligvis tilbake pengene for produktet/produktene. Når vi har mottatt returen på Myori returlager, tilbakebetaler vi beløpet til din bank eller til din konto hos kredittselskapet. Beløpet refunderes til betalingskortet du brukte da du gjorde kjøpet. Hvis du har betalt direkte via faktura, vil beløpet bli satt inn på det oppgitte kontonummeret eller sendes på en utbetalingsanvisning. Avhengig av når kredittkortselskapet fakturerer, kan det ta litt tid før du får pengene. Fra datoen vi har registrert returen må du regne med at det kan ta 14 dager før tilbakebetalingen er gjennomført

Håntering av personopplysninger  

Myori verner om din personlige integritet og etterstreber alltid et høyt nivå av datasikkerhet (vi vil f.eks aldri dele eller selge dine personlige opplysninger til andre selskap). Dine personopplysninger samles inn av Myori for å kunne gi deg den beste kundeservice, håndtere bestillinger/kjøp, samt å gjennomføre events eller konkurranser.

Dette er hvorfor vi trenger dine personopplysninger:

  • For å fullføre kjøpsavtalen. Innsamling av personopplysninger kreves for at vi skal kunne oppfylle våre forpliktelser i henhold til kjøpsavtalen. Hvis informasjonen ikke er oppgitt, kan våre forpliktelser ikke oppfylles, og vi blir derfor tvunget til å avbryte kjøpet. Din informasjon vil bli lagret inntil kjøpet er fullført (inkludert levering og betaling) og for en periode på 36 måneder fremover i tid, for å håndtere eventuelle klager og garantisaker.
  • For å følge loven. Vi i Myori Nordic er opptatt av å oppfylle våre juridiske forpliktelser. Loven krever at personlige opplysninger oppgis ved inngåelse av kjøpsavtale. Hvis informasjonen ikke er oppgitt, kan vår juridiske forpliktelse ikke oppfylles, og vi er derfor tvunget til å nekte deg kjøpet. Dine data lagres 36 måneder etter at kjøpet er fullført.
  • For å kunne gi deg den beste kundeservice. Dine opplysninger er viktige og nødvendige for å kunne yte den beste service til deg som kunde. Opplysningene oppbevares til ærendet er utført (dog ikke lenger enn 36 måneder).
  • For å gjennomføre og håndtere deltakelse i konkurranser og/eller events. For å håndtere deltakelse i konkurranser og på eventer,er det både i vår, og i din interesseå ha korrektepersonopplysninger. Dine opplysninger lagres bare mens eventen/konkurransen pågår.
  • For å kunne håndtere tilbud og fordeler for deg som kunde. Gi deg personlige og generelle tilbud, sende deg nyheter akkurat du er interessert i, gi deg produktanbefalinger, inspirasjon og fordeler. Vi lagrer aldri dine personlige opplysninger lenger enn det som er nødvendig for hvert formål, og vår hensikt er å alltid være åpne og transparente om hvordan vi behandler dine personlige data slik at du alltid kan kjenne deg trygg. Du har alltid rett til å bli slettet fra våre registre hvis du skulle ønske det. Alle personlige opplysninger eies av Myori Nordic AB org. 556649-4208, Box 505, 20125 Malmö. Det er viktig at du har lest og forstår personvernreglene, og føler deg trygg på behandlingen av dine personlige opplysninger. Du er alltid velkommen til å kontakte oss for eventuelle spørsmål

SIKKERHET VED KJØP 

Alle Myori Nordic transaksjoner gjøres kryptert med SSL (Secure Sockets Layer). Myori Nordic samarbeider med Avarda og oppfyller kravene for PCI. Betaling med bankkort skjer i overenstemmelse med norsk lov for betalinger via internett. All kortbetaling skjer med 3D Secure for å øke sikkerheten. Denne prosessen eies av banken din og dersom du skulle oppleve problemer med å gjennomføre verifiseringen av betalingen, blir vi nødt til å henvise deg til din bank. Nå du har gjennomført betalingen din via internett, får du en ordrebekreftelse på epost. Den ber vi deg ta vare på.

Brukeranmeldelser – Alle anmeldelser som presenteres på nettstedet vårt, kommer fra verifiserte kjøpere. Ved hjelp av tjenesten Yotpo sikrer vi at bare personer som faktisk har kjøpt produktet, kan skrive en anmeldelse. På denne måten sikrer vi at anmeldelsene er ekte og representative for kundenes erfaringer. Vi manipulerer eller redigerer aldri anmeldelser.

Tilbud – Alle tilbud på nettstedet vårt er gyldige så lenge lageret rekker, med mindre annet er oppgitt.

Bestilling – Myori tar forbehold om utsolgte varer, prisendringer og eventuelle feil. Vi gjør oppmerksom på at det kan være vanskelig å gjengi farger korrekt på bilder.

Ansvar – For å handle hos Myori Nordic AB må du ha fylt 18 år og være innforstått med de betingelser og villkår som gjelder for handel hos Myori.

Tvist – Ved en tvist kommer Myori Nordic AB til å følge Forbrukerrådets generelle anbefalinger.

Kundeservice – Har du spørsmål eller trenger hjelp, er du alltid velkommen til å sende oss e-post på help-no@myori.se, eller ringe oss på tlf. 815 000 95.

Leverans

Levering

Bestillinger før kl 14 sendes samme dag

Dela upp betalning

Enkel betaling

Mulighet for delbetaling

Öppet köp

Prøv det hjemme

30 dagers pengene tilbake-garanti

Avarda

Sikker betaling

Betal med Avarda

Leverans

Leverans

Bestillinger før kl 14 sendes samme dag

Dela upp betalning

Enkel betaling

Mulighet for delbetaling

Öppet köp

Prøv det hjemme

30 dagers pengene tilbake-garanti

Avarda

Sikker betaling

Betal med Avarda